JBL

JBL Bar Studio

Details
N° d’article JBLBARSBLKEP
Variations
Product Actions
Add to cart options
179,00 €179.0 pièce 0,25 € d’éco-part

Commande en attente.

Retour en stock le 06 août 2019.

Caractéristiques Générales

Puissance maximale totale 30 W
Taille du transducteur de la barre de son 2 Woofers de 5cm ; 2 twitters de 3,8 cm
Niveau de pression acoustique maximal 90 dB
Réponse en fréquence 60 Hz à 20 kHz
Sortie vidéo HDMI (avec canal de retour audio) 1
Entrées audio 1 analogique, 1 optique, Bluetooth, USB
Version Bluetooth 4.2
Dimensions de la barre de son (L x H x P) 614 x 58 x 86 mm
Poids de la barre de son 1,4 kg

Audio Specifications

Max SPL 90dB
Frequency Response 60Hz – 20kHz
Audio inputs 1 Analog, 1 Optical, Bluetooth, USB

Dimensions

Soundbar Transducer Size 2 x 2" woofer, 2 x 1.5" tweeter
Soundbar Dimensions (W x H x D) 614 x 58 x 86 (mm) \ 24.2" x 2.3" x 3.4"

Video Specifications

HDMI Video Output (with Audio Return Channel) 1
HDMI HDCP Version 1.4
  • 1 x Barre de son
  • 1 x Télécommande
  • 1 x Câble optique et câble AUX
  • 1 x Adaptateur secteur
  • 1 x Kit de support de montage mural
  • 1 x Guide de démarrage rapide
  • 1 x Carte de garantie
  • 1 x Fiche de sécurité
La barre de son compacte JBL Bar Studio fournit un son extraordinaire pour profiter de vos séries télévisées, de vos films et de votre musique préférés. Elle est fine et facile à utiliser, et est dotée d’un design incomparable. Le son surround JBL et les deux évents pour les basses transforment le son de votre téléviseur en véritable son de cinema. La JBL Bar Studio inclut une connectivité Bluetooth, pour que vous puissiez écouter votre musique préférée sans fil. Elle est facile à installer : il vous suffit de connecter un câble HDMI entre votre téléviseur et la barre de son. Vous pouvez contrôler votre JBL Bar Studio à l’aide de la télécommande de votre téléviseur.

Search Result For ""

JBL Bar Studio est évalué 4.2 de 5 de 84.
Rated 5 de 5 de par Excellent Heureux possesseur de la JBL Bar Studio depuis fin décembre 2018 je suis bluffé par le rendu sonore de cette barre de son sans caisson de basse.Son solide et percutant.Beaucoup de basse.Elle n'a rien à envier à sa concurrente la BS5 bien au contraire et elle est même mieux notée que cette dernière sur What Hi-Fi? : https://www.whathifi.com/jbl/bar-studio/review JBL toujours au top. Branchée en HDMI ARC sur un téléviseur Philips , le top fonctionne directement avec la télécommande du téléviseur. P.S.: Pour les personnes qui se plaignent d'un écho, pensez à désactiver les hauts parleurs du téléviseur tout simplement .
Date de publication: 2019-01-15
Rated 5 de 5 de par Size Isn't Everything Why are soundbars so huge and powerful? For an average living room, 30 watts is plenty for all your viewing. Small enough to fit in front of the screen, this is an immense improvement over the slightly smaller cheap Argos job it replaces. All the connections work well, and the auto-off makes it simple to manage. One improvement that could (?) come from a firmware upgrade would be to give it LDAC Bluetooth now this is available.
Date de publication: 2018-05-27
Rated 5 de 5 de par Great sounding Tv and music streaming Bought an open box for $99 which was just missing the wall mounts. I planned on mounting right in front of the TV. Love the sound of voices, sound effects, and especially music from my streaming service. Couples as a Bluetooth device as well. Great bang for my buck-definitely recommend.
Date de publication: 2018-07-20
Rated 5 de 5 de par Great Sound for a great price I love the sound this sound bar produces, even at a low volume the sound is good and the bass is deep. I wanted something for my room that's not cumbersome with a sub woofer and a lot of speakers so this was perfect. I love it so far, the bluetooth connects right away. And I like the fact that when I turn on the the TV the sound bar turns on. Great product
Date de publication: 2018-04-03
Rated 3 de 5 de par Super toll bis auf eines :/ Bin zufrieden mit dem produkt, funktioniert alles bis auf eines. Wenn ich Netflix oder Amazon schaue, hab ich bei leisen Sequenzen aussetzer am gerät. Hört aufeinmal mit dem Ton auf & geht dann irgendwann wieder weiter. Das passiert 5 - 10min immer wieder. Hat jemand ahnung warum das so ist & was man dagegen tun kann?
Date de publication: 2018-01-18
Rated 5 de 5 de par Simple et efficace Le produit est très facile à installer en HDMI ou sortie optique (penser à le configurer via le menu de la TV, sinon écho avec les HP de la TV). Une belle puissance 2.0 et des dialogues enfin intelligibles et qui se détachent bien de l'ambiance sonore. Connexion Bluetooth hyper simple via un smartphone. à noter : petites coupures du son sur la barre quand le niveau sonore en sortie de box TV est trop faible. Mettre le volume au maximum et utiliser la télécommande de la barre. Très bon rapport qualité/prix
Date de publication: 2018-01-03
Rated 5 de 5 de par Very happy with my new sound bar tried 2others befor did not like at all
Date de publication: 2018-07-11
Rated 5 de 5 de par Excellent sound! I wanted a soundbar without a separate subwoofer. This JBL is fantastic! The sound is excellent. Very surprised by the great bass! Fantastic addition to any television with the quality of JBL
Date de publication: 2018-01-29
  • y_2019, m_7, d_22, h_20
  • bvseo_bulk, prod_bvrr, vn_bulk_2.0.13
  • cp_1, bvpage1
  • co_hasreviews, tv_1, tr_83
  • loc_fr_FR, sid_jblbarstudio, prod, sort_[SortEntry(order=RELEVANCE, direction=DESCENDING)]
  • clientName_harmanaudio

Does it automatically power on and off through the aux or optical cable?

Posée par: Riom
Thank you for your question. CEC commands like automatically turn it ON or OFF or for example changing the volume with the TV remote control will go trough the HDMI cable. Aux or optical cables do not support this commands. You can wake up the system via Bluetooth as well. If you require further support, please contact the Harman Customer Support team by phone, email or chat for immediate assistance. See https://uk.harmanaudio.com/support-contact.html for more information. Thank you.
Répondue par: Harman Arthan
Date de publication: 2019-07-16

Have connected to my panasonic tv via HDMI. sound bar appears to be linked: tv recognises the 'home cinema' sound output and I can control the volume level with the tv remote as it shows via the lights on the soundbar - BUT no sound coming from speaker!

Posée par: Allanjc
Dear Allanjc, Thank you for your question. As your question requires troubleshooting by our Product Specialists, we invite you to contact the Harman Customer Support team by telephone, email or chat in order to receive direct assistance. Please see https://uk.harmanaudio.com/support-contact.html#ns for further details.  ​​​​​​​Thank you.
Répondue par: Francesco
Date de publication: 2019-07-09

comment je peut connecter un casque écouteur

Posée par: nicobid
Bonjour Nicobid Votre demande nécessitant une intervention de nos spécialistes produits, nous vous invitons à contacter le Service Clientèle Harman par téléphone, par mail ou par chat afin de recevoir une assistance personnalisée. Vous trouverez toutes les informations de contact sur https://www.harmanaudio.fr/support-contact.html#ns Merci
Répondue par: Meriam
Date de publication: 2019-06-26

can supper 220v ?

Posée par: nnv331
We're happy to hear your interest in our product. The JBL Bar series soundbars are auto-volt units that can be used in either 100-120V or 220-240V, 50-60Hz rated power sources.
Répondue par: Kris A
Date de publication: 2019-06-13

Pourquoi la barre de son se coupe quand il y à un silence dans un dialogue? Cela fait des saccades.

Posée par: 8888
Bonjour, même problème chez moi aussi. Impossible de regarder un film sans avoir ces micro-coupures lors des dialogues. La seule solution que j'ai trouvé est de brancher la barre avec un cable " jack" sur l'entrée aux-in. Mais adieu le son hd....
Répondue par: Axelfo
Date de publication: 2019-05-16

Looks like I'm having the same problem as another poster. When there is very little background noise in the program I'm watching, the bar falls completely silent and kicks back in when the program noise increases, albeit with a tiny delay.

Posée par: rtys
SOLVED... POSSIBLY? Okay, I may have this sussed. After another web search, I found someone reporting the same problem but with a soundbar from a different manufacturer. Basically, the dropouts were being caused by their soundbar receiving multi-channel sound, when the soundbar was only capable of 2 channel - ie, stereo. Bingo! I've set my TV output to PCM - I thought it was already, but it wasn't. Make sure that ALL connected devices; Sat/Cable boxes, DVD, Blu-Ray players, etc are also set to output 2 channel stereo sound, and not multi-channel. My understanding is that PCM can only send 2 channels of audio, anyway? I've had my Bar Studio running for a week or so, and it hasn't suffered from any sound drops during quite sections, with the exception of watching on-demand 'Game of Thrones' from the TV's Now TV app; dropping out and clipping words during the many quiet/low volume scenes. I suspect this is something to do with the sound settings on Now TV, but there doesn't seem to be any way of changing these from the TV app. I'll keep an eye (or should that be ear?) on it, but I think the upshot is that because the Bar Studio 2.0 is only capable of 2 channel/stereo audio - hence the name - it can't handle multi-channel sound, so don't send any to it! Would be interested to know if this works for anyone else?
Répondue par: CraigyJ
Date de publication: 2019-05-29

Hej går det ansluta subwoofer till Bar Studio?

Posée par: henric
Tack för din fråga. Tyvärr så går det inte att koppla en subwoofer till en JBL Bar Studio.
Répondue par: Julia B, Customer Support
Date de publication: 2019-03-13

I bought the bar studio around half years ago, it suddenly produces no sound on ANY sound mode (even after all reset, it connected through bluetooth, my phone can control it but no sound). Is there anything I've missed?

Posée par: henryphtang
We would like to work with you directly to help you with your issue. Please submit a case request at https://www.jbl.com/support-contact.html and the Customer Service Team will be more than happy to assist you.
Répondue par: Mario at Customer service
Date de publication: 2019-02-22
  • y_2019, m_7, d_20, h_20CST
  • bvseo_bulk, prod_bvqa, vn_bulk_2.0.12
  • cp_1, bvpage1
  • co_hasquestionsanswers, tq_99
  • loc_fr_FR, sid_jblbarstudio, prod, sort_[SortEntry(order=LAST_APPROVED_ANSWER_SUBMISSION_TIME, direction=DESCENDING)]
  • clientName_harmanaudio
Partage