JBL

JBL TUNE 110BT

Details
N° d’article JBLT110BTBLK
Variations
  • Select Color
Product Actions
Add to cart options
39,99 €39.99 pièce 0,02 € d’éco-part

En stock. Temps de livraison estimé à 2-4 jours ouvrés

Caractéristiques Générales

Longueur du câble du casque ft) 2.65
Poids (g) 16.2
Poids (oz) 0.57
Matériau des embouts Silicon
Version du Bluetooth 4.0
Longueur du câble du casque (cm) 80.8

Audio Specifications

Taille des Hauts-Parleurs (mm) 8.6
Nombre de haut-parleurs par oreille 1.0
Sensibilité des Haut-Parleurs à 1kHz / 1mW (dB) 96dB SPL/1m@1kHz dB v/pa
Impédance (ohms) 16.0

Control and Connection Specifications

Profils Bluetooth HFP v1.5, HSP v1.2, A2DP v1.2, AVRCP v1.5
Puissance de l'émetteur Bluetooth 0~4 dbm
Fréquence de l'émetteur Bluetooth 2.402GHz-2.48GHz
Modulation de l'emetteur Bluetooth GFSK, DQPSK, 8-DPSK

Powering Output

​Autonomie Bluetooth Musique > 6 h
Autonomie Bluetooth Conversation > 6 h

Battery

Réponse en fréquence dynamique (Hz) : 20 Hz - 20 kHz
Type de batterie Polymer Li-ion Battery (3.7V, 120mAh)
Temps de charge (heures si vide) 2.0
Temps de Charge (heures) 2.0
Autonomie en conversation (heures) 6.0

Features

Son JBL Pure Bass Oui
Câble plat anti-nœuds Oui
Batterie Rechargeable Oui
Écouteurs intras Oui
Sans fil Oui
Appels mains-libres Oui
Supporte Siri et Google Now Oui
  • 1 paire d’écouteurs T110BT
  • 3 x tailles d’embouts (S, M, L)
  • Câble d'alimentation ICON
  • Carte d’avertissement
  • Carte de garantie
  • Fiche de sécurité
  • Guide de démarrage rapide
Avec les écouteurs T110BT JBL, disposant du son JBL Pure Bass, vous avez trouvé la solution portable sans fil idéale au quotidien : ils vous permettent de prendre ou de passer des appels en mode mains libres, avec 6 heures d’autonomie de batterie. Imaginez des écouteurs rechargeables en seulement 2 heures, disponibles en 6 couleurs différentes, munis de câbles plats anti-nœuds et tellement légers que vous pourrez les porter des heures durant sans aucune gêne. Ajoutez à cela des aimants qui empêchent vos écouteurs de se balancer dans tous les sens quand vous ne vous en servez pas et le confort de la conception ergonomique des oreillettes et du tour de cou, et vous comprendrez vite que les écouteurs T110BT JBL peuvent devenir un élément essentiel de votre quotidien d'audiophile.

Search Result For ""

JBL T110BT est évalué 3.0 de 5 de 185.
Rated 5 de 5 de par Best price can buy I’ve had a couple of expensive headphones but they are all wired , I’ve yet to see a wireless headphone in this range of price to compare with this one. The weight is just right on the neck , the weight is distributed correctly from the control panel to the battery. It’s light on the ears and you don’t get the itching that you usually get after wearing headphones for a while. The quality of the sound is as what JBL promises through time. Overall I’m very happy to get this amazing headphones for the price I paid.
Date de publication: 2018-04-28
Rated 5 de 5 de par Great BT headphones Having bought these, i am very impressed with the easy of use and the comfort of headphones. They are used regularly whilst walking the dog, and have survived very hot sweaty walks. The connectivity is great and so far i have not had a problem with BT dropping out and seems to have great range of connectivity. The sound seems to be great quality as expected from JBL. Easy to use, definitely recommend.
Date de publication: 2018-07-13
Rated 5 de 5 de par Best Bluetooth Earphones at an Affordable Price I have used this product heavily since purchase and it has been great. Not run out of battery yet. Also, it has a brilliant built quality. Good sound quality for the price and definitely the best BT earphones for this price.
Date de publication: 2017-11-20
Rated 5 de 5 de par AMAZING ! IT´S SURPRISE ME.... Easy to use. HI-Quality sound with extra bass. Crystal clear sound. Comfortable to use. Noise canceling.
Date de publication: 2018-08-03
Rated 5 de 5 de par Pure bass is so good Te best bluetooth wireless headset when i see before
Date de publication: 2018-02-06
Rated 5 de 5 de par worth it. only problem is no app in market or play store ..:(
Date de publication: 2018-01-01
Rated 5 de 5 de par ????? the headphones are charging and I can not turn them on, someone knows what's going on
Date de publication: 2018-06-06
Rated 5 de 5 de par No Response for Phone Call Pixel 2 XL Just purchased the ear phone. The phone connection does not work. Music connection works fine. Checked the pixel 2 XL settings, nothing wrong.
Date de publication: 2018-08-24
  • y_2019, m_1, d_16, h_2
  • bvseo_bulk, prod_bvrr, vn_bulk_2.0.9
  • cp_1, bvpage1
  • co_hasreviews, tv_0, tr_185
  • loc_fr_FR, sid_jblt110bt, prod, sort_[SortEntry(order=RELEVANCE, direction=DESCENDING)]
  • clientName_harmanaudio

Thanks for a great product! How do I know when I need to recharge it? Does it announce somehow that the battery is running low?

Posée par: Mia84
We would like to work with you directly to help you with your issue. Please submit a case request at https://www.jbl.com/support-contact.html and the Customer Service Team will be more than happy to assist you.
Répondue par: Mario at Customer service
Date de publication: 2019-01-12

the headphones are charging if the light is blinking?

Posée par: Josh56
When charging, the light would be solid and once the charging has been complete, the light would disappear.
Répondue par: Mario at Customer service
Date de publication: 2019-01-11

I am planning to buy the jblt110bt.. I am not sure whether i should after reading the reviews.

Posée par: Aman 12f9875
Don't do it! So poor, the design is totally useless. The cord is so long, its completely impractical
Répondue par: benj88
Date de publication: 2019-01-10

Hoi Jbl, Ik heb een vraag: waar kan je zien hoe vol je oordopjes zijn? Graag antwoord Gr stan

Posée par: Stan04
Bedankt voor uw vraag. Het LED indicatielampje van de headset zal wit knipperen als de batterij bijna leeg is. Zodra deze wordt opgeladen via micro-USB zal het constant wit schijnen totdat deze volledig is opgeladen. Afhankelijk van het verbonden apparaat via Bluetooth, is het soms via de smartphone/tablet zelf te zien wat de batterijstatus precies is. Indien u nog verdere ondersteuning wenst, gelieve dan het Harman Customer Support team te contacteren per telefoon, e-mail of chat voor directe hulp. Zie https://www.harmanaudio.nl/support-contact.html voor meer informatie. Dank u.
Répondue par: Harman Stefano
Date de publication: 2019-01-08

Wo kann man die Kopfhörer einstellen ich hatte mir die App gedownloadet aber da hat mir angezeigt das sie nicht verbunden sind obwohl sie es waren

Posée par: Marvin28
Vielen Dank für Ihre Kontaktaufnahme. Da Ihre Anfrage eine Fehlerbehebung durch unsere Produktspezialisten erfordert, möchten wir Sie bitten den Harman Kundendienst per Telefon, Email oder Chat zu kontaktieren um Ihnen mit dem Anliegen zu helfen. Bitte finden Sie weitere Informationen unter https://de.harmanaudio.com/support-contact.html#ns. Vielen Dank.
Répondue par: Thilo EMEA
Date de publication: 2019-01-08

My new JBL T110BT is not working not turn on the light and every function is not workin how can i do

Posée par: Chetan Singh
We would like to work with you directly to help you with your issue. Please submit a case request at https://www.jbl.com/support-contact.html and the Customer Service Team will be more than happy to assist you.
Répondue par: Mario at Customer service
Date de publication: 2019-01-07

I connected the headphones to my phone's Bluetooth, now when I try to connect to computer's Bluetooth it fails to connect. Can the earphones can only be connected to one device? (I did shut off the phone's Bluetooth to make it unavailable)

Posée par: Netz
It can pair with many devices. A possibility may be that the bluetooth software on your computer is outdated, please try to update the bluetooth drivers and see if that would do the trick.
Répondue par: Mario at Customer service
Date de publication: 2019-01-07

what should I do if I do not turn on the white light on the headphones when I put it to charge?

Posée par: hussi
We would like to work with you directly to help you with your issue. Please submit a case request at https://www.jbl.com/support-contact.html and the Customer Service Team will be more than happy to assist you.
Répondue par: Mario at Customer service
Date de publication: 2019-01-05
  • y_2019, m_1, d_16, h_2CST
  • bvseo_bulk, prod_bvqa, vn_bulk_2.0.9
  • cp_1, bvpage1
  • co_hasquestionsanswers, tq_281
  • loc_fr_FR, sid_jblt110bt, prod, sort_[SortEntry(order=LAST_APPROVED_ANSWER_SUBMISSION_TIME, direction=DESCENDING)]
  • clientName_harmanaudio
Partage