JBL

E25BT

Details
N° d’article JBLE25BTBLK
Variations
  • Select Color
Product Actions
Add to cart options
69,99 €69.99 pièce 0,02 € d’éco-part

En stock. Temps de livraison estimé à 2-4 jours ouvrés

Caractéristiques Générales

Longueur du câble du casque ft) 1.8
Poids (g) 16.5
Poids (oz) 0.58
Matériau des embouts Silicon
Version du Bluetooth 4.1
Longueur du câble du casque (cm) 55.5

Audio Specifications

Taille des Hauts-Parleurs (mm) 8.0
Nombre de haut-parleurs par oreille 1.0
Sensibilité des Haut-Parleurs à 1kHz / 1mW (dB) 102dB
Impédance (ohms) 16.0

Control and Connection Specifications

Profils Bluetooth HFP v1.6, HSP v1.1, A2DP v1.2, AVRCP v1.5
Puissance de l'émetteur Bluetooth 0-4 dbm
Fréquence de l'émetteur Bluetooth 2.402GHz-2.48GHz
Modulation de l'emetteur Bluetooth GFSK, π/4DQPSK, 8DPSK

Battery

Réponse en fréquence dynamique (Hz) : 20 Hz - 20 kHz
Type de batterie Lithium-ion polymer
Temps de charge (heures si vide) 2.0
Temps de Charge (heures) 2.0
Autonomie en conversation (heures) 8.0
Autonomie maximale sans Réduction de Bruit (heures) 8.0

Features

Batterie Rechargeable Oui
Son Signature JBL Oui
Kit mains-libres 3 touches Oui
Écouteurs intras Oui
Connexion multi-points Oui
Sans fil Oui
Appels mains-libres Oui
Housse de transport Oui
Supporte Siri et Google Now Oui
  • 1 paire d'écouteurs JBL E25BT
  • 1 câble de recharge
  • Carte de mise en garde
  • Carte de garantie
  • Fiche de sécurité
  • QSG
  • Housse de transport
Les écouteurs intra-auriculaires sans fil JBL E25BT offrent le son signature de JBL avec jusqu'à 8 heures d'autonomie et une attache de cou pratique qui les maintient en position confortablement même lors d'une utilisation prolongée. Vous pouvez passer sans effort de la musique de votre appareil portable à un appel de votre téléphone, afin de ne jamais manquer un appel. Ajoutez-y la commodité d'une télécommande trois touches et d'un microphone, ainsi que des couleurs variées, et vous ne voudrez plus les enlever.

Search Result For ""

E25BT est évalué 2.8 de 5 de 214.
Rated 3 de 5 de par Il aurait pu être parfait, MAIS... J'avais besoin d'écouteurs sans fils pour passer des appels et écouter de la musique sur mes deux téléphone. La construction semble solide : les cordes textiles inspirent bien plus confiance que les cordons caoutchouc (quelques cm de plus en longueur auraient été appréciés). L'appairage se fait rapidement. Quant- à la télécommande et le témoin LED ils sont bien pensés. Pour le son, rien à redire. Cependant, il ne semble vraiment pas convenir pour les appels. Le micro doit être médiocre car la plupart des correspondants me disent ne pas m'entendre, si bien que je dois reprendre mon téléphone en main pour avoir une conversation normale ! Déçue...
Date de publication: 2017-12-18
Rated 4 de 5 de par works good I bought this a couple weeks ago so reliability is unknown. Sound quality is pretty good, not audiophile quality. Connecting is easy, and can move at least 20 feet and stay connected. It will disconnect when you move too far and will act like it's reconnected when you return, but wont' be. Have trouble answering calls, finding the right button is difficult and you have to hold it an exact amount of time or it wont work, supposed to be 3 seconds but that could be relative. They are not uncomfortable, but you do need to clip it to your collar or it will slide to one side and pull out of an ear.
Date de publication: 2017-05-24
Rated 5 de 5 de par Very impressed I bought these last month after previously owning Beats. I knew JBL were a good brand but I wasn’t sure if they would match the sound quality. I am really impressed with them, easy to connect, great sound across the range and they are light and don’t fall out when running. Absolutely delighted with the purchase. I can’t really score durable as they are so new, but so far so good.
Date de publication: 2018-01-18
Rated 5 de 5 de par Great all around for a fair price.Doesnt kill your wallet and has some of the best audio I've had out of any earbuds, ever. Plus the variety of color and comfortable fit make it perfect for anyone to use. Good battery life, good cord length.
Date de publication: 2018-03-27
Rated 5 de 5 de par I"ve been looking for a good set of wireless headsets that sounds good for a while now. I found these and they are worth every penny. I don't" leave home without them ! J
Date de publication: 2018-02-05
Rated 5 de 5 de par Great value! I bought these earphones because I play squash which makes it hard to train with wired earphones. The sound quality is good and battery life is impressive. Very happy customer!
Date de publication: 2017-10-08
Rated 5 de 5 de par Great Sound! Simple Configuration! Purchased these for my wife's birthday. She loves these for both her phone and laptop. Bluethooth paring was very easy. Sound quality is excellent.
Date de publication: 2018-08-11
Rated 5 de 5 de par Battery works long. You can hear clearly music an. I need it for trainings. Not I'm not worry about crashing my probe during running by hitting the cable. Fully recommend. Good price
Date de publication: 2017-08-22
  • y_2019, m_2, d_15, h_16
  • bvseo_bulk, prod_bvrr, vn_bulk_2.0.11
  • cp_1, bvpage1
  • co_hasreviews, tv_0, tr_214
  • loc_fr_FR, sid_e25bt, prod, sort_[SortEntry(order=RELEVANCE, direction=DESCENDING)]
  • clientName_harmanaudio

Only purchased these Headphones less then 4 days ago...... and now the led is permanently on "white" have tried to reset to no avail. Any ideas great appreciated?

Posée par: JBLannoyed
We would like to work with you directly to help you with your issue. Please submit a case request at https://www.jbl.com/support-contact.html and the Customer Service Team will be more than happy to assist you.
Répondue par: Mario at Customer service
Date de publication: 2019-02-04

Hej Dem jeg taler med siger at det lyder som om jeg er i tønde, kan jeg rense mikrofonen, eller hvad er galt? Det er noget som er kommet efter ca. 3 måneders brug

Posée par: Super Fog
Hej, og tak for at du købte JBL! Det kunne lyde, som om din mikrofon er blevet tilstoppet. Det er ikke så let at rense den, for hullet til den er meget lille. Måske kan du bruge en nål til at rense så godt som muligt, men uden at stikke for langt ind i åbningen. Desværre er er ikke nogen speciel metode til at gøre dette. Jeg håber, det lykkes.
Répondue par: Bo Harman
Date de publication: 2019-01-29

Toimivat aluksi hyvin mutta nyt kun yritän taas yhdistää uudelleen puhelimeen puhelimen sanoo että varmista että virta on päällä ja laite kantaman sisällä. Kuulokkeet ovat siis päällä ja vilkuttaa hitaasti sinistä valoa eli ei ole yhdistetty muihin laitte

Posée par: pertti
Thank you for your question. Sadly, we don't offer support in Finnish language, but we would still like to answer your question in English. As your question requires troubleshooting by our Product Specialists, we invite you to contact the Harman Customer Support team by telephone, email or chat in order to receive direct assistance. Please see https://uk.jbl.com/support-contact.html for further details. Thank you.
Répondue par: Benjamin Smith
Date de publication: 2019-01-18

Jag är inne på mitt andra par och kan också konstatera att mikrofonfunktionen är kass. Mitt problem nu är att laddningslampan lyser konstant trots att jag slår av lurarna. Det går att ladda dem men batteriet drar ut fortare. Går det att nollställa dem?

Posée par: Anonyme
Hej, og tak for at du købte JBL! Jeg beklager at du har problemer. Ja, du kan nulstille dem på to måder: 1: Tryk på Volume + og Volume - samtidig i mere end 3 sekunder. Dette nulstiller til fabriksværdierne, og sletter parraingslisten. 2: Med hovedtelefonen tændt, sætter du USB-ledningen i med strøm på. Dette nulstiller, og sætter dem til at oplade. Hvis dette ikke hjælper, må du benytte din garanti.
Répondue par: Bo Harman
Date de publication: 2019-01-16

After a couple months I could not get the headset to connect to my phone or iPad. I recharged today and still neither device even sees the headset as being in the vicinity.

Posée par: johnk1366
Please perform a reset on the headphone. 1. Press and hold Volume + and Volume - simultaneously for more than 3 seconds. This resets to factory settings, clearing the pairing list. 2. Remove the Bluetooth profile (E25BT) on your smartphone. 3. Restart the smartphone. 4. Connect the headphone to the smart phone. Check if the issue continues. If not we would like to work with you directly. Please submit a case request at https://www.jbl.com/support-contact.html and the Customer Service Team will be more than happy to assist you.
Répondue par: Eugene at CustomerService
Date de publication: 2019-01-12

Is there a soundkiller in it

Posée par: Paulus098
We would like to work with you directly to help you with your issue. Please submit a case request at https://www.jbl.com/support-contact.html and the Customer Service Team will be more than happy to assist you.
Répondue par: Mario at Customer service
Date de publication: 2019-01-10

Where is the link to purchase ....? Send me please...........

Posée par: Akhil
Thank you for your question. You can purchase the E25BT headphones on the following Indian websites: https://www.harmanaudio.in/ and https://in.jbl.com/ We hope you enjoy the superb sound the E25BT will provide.
Répondue par: Thilo EMEA
Date de publication: 2019-01-03

Ich habe ein E25BT Kopfhörer. Dieser lässt sich nicht einschalten. Am Ladekabel angeschlossen kann man ihn einschalten,ein Bluetooth-Blinklicht kann man mit angeschl.Kabel nicht erzeugen. Sobald man den Kopfhörer aus der Ladebuchse entfernt, geht er aus.

Posée par: Karchen
Danke für die Anfrage. Da Ihre Anfrage eine Fehlerbehebung durch unsere Produktspezialisten erfordert, möchten wir Sie bitten den Harman Kundendienst per Telefon, Email oder Chat zu kontaktieren um Ihnen mit dem Anliegen zu helfen. Bitte finden Sie weitere Informationen unter https://de.harmanaudio.com/support-contact.html#ns. Vielen Dank.
Répondue par: MichaG
Date de publication: 2018-12-23
  • y_2019, m_2, d_15, h_16CST
  • bvseo_bulk, prod_bvqa, vn_bulk_2.0.11
  • cp_1, bvpage1
  • co_hasquestionsanswers, tq_248
  • loc_fr_FR, sid_e25bt, prod, sort_[SortEntry(order=LAST_APPROVED_ANSWER_SUBMISSION_TIME, direction=DESCENDING)]
  • clientName_harmanaudio
Partage